O mnie


Dzień dobry. Jak tak zaczynam pisać w internecie, to zawsze się zastanawiam "A co jeśli ktoś przeczyta to wieczorem?", wtopa. Zatem dobry wieczór, też.

Na imię mi Radosław, czy też Radek. Założyłem bloga po odbyciu pewnej motywującą, wirtualnej rozmowy ze znanym, czy też jeszcze nie znanym, ale poważnym degustatorem, który uświadomił mi, że nie trzeba być specjalistą z dyplomem, żeby być w czymś dobrym. Dziękuję Tomasz!

Moja przygoda z nieprzeciętnym piwem zaczęła się już dawno. Okres ten należy liczyć w latach, a już niedługo w latach dwucyfrowych. Pamiętam doskonale czasy sprzed piwnej rewolucji. Pamiętam długie godziny spędzone na pieszych wędrówkach, po okolicznych sklepach spożywczych i monopolowych, w poszukiwaniu czegoś wyjątkowego. Pamiętam czasy, kiedy Koźla z Ambera był rarytasem i ekstrawagancją, pamiętam niesamowite pszeniczne z Konstancina, którego upolowanie w Krakowie graniczyło z cudem. Tamte czasy dawno minęły, ale sentyment pozostał...

Zatem, traktując piwo poważnie, postanowiłem dzielić się swoimi przemyśleniami i odczuciami z każdym, kogo te parę słów zainteresuje. Może ktoś, dzięki mojej postawie, postanowi robić to samo i zacznie poważnie traktować trunek, który niewątpliwie towarzyszy naszej cywilizacji od zarania dziejów.

Oprócz piwa, jak widać na zdjęciu powyżej, podróżuję w różne miejsca i podziwiam piękno przyrody. Do grupy zainteresowań muszę też dodać fotografię, którą traktuję równie poważnie i dzielę się nią na Flickrze.
Warszawski Festiwal Piwa 2014

Piwny Blog Day 3.0 - Pub Jedna Trzecia



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Które piwo pszeniczne jest najlepsze?! - przegląd Weizen-ów (2018) cz.1

Dawne browary - browar Kujawiak

browar Jabłonowo - Dubel (Doppelbock)